Péče o vlasy není jenom o tom, že se na vlasy zákaznice podíváte, pročešete je, projedete prsty. Péče o vlasy je také rozhovor se zákazníkem o tom, jak se o svoje vlasy stará doma, jaké používá produkty, jak si je češe, zda často sportuje apod. Pojďme se podívat na to, jak z rozhovoru se zákazníkem získat cenné informace, díky nimž mu pak lze poskytnout péči na míru.
Důvěra je to nejdůležitější ve vašem vztahu k zákazníkům. Zkuste se jich přátelským tónem zeptat na několik zásadních věcí, které vám pomohou, abyste pro ně vytvořili ideální zážitek z péče v salonu, tak jim dovedli navrhnout produkty na míru na domácí péči.
Ptejte se, nechte zákaznice mluvit a pozorně poslouchejte
Zde je několik otázek, který vám pomůžou lépe pochopit potřeby vašich zákaznic:
Otázka č. 1: Jak se doma staráte o svoje vlasy?
Chcete zjistit
- jak často si zákaznice myje vlasy
- jakými produkty si myje vlasy (šampon, kondicionér, maska)
- jak a jestli si vlasy fénuje
- jestli a jak často používá žehličku nebo kulmu na vlasy
- jestli a jaké používá stylingové produkty
- jestli často nosí vlasy vyčesané v culíku, drdolu, zasponkované, …
Co máte na svých vlasech rád/a?
Chcete zjistit
- zda zákaznice raději nosí vlasy sepnuté nebo volně
- zda má ráda vlasy zvlněné kulmou nebo vyžehlené do rovna
- jakými stylingovými produkty si vlasy upravuje
Co jste se svými vlasy v minulosti dělali a líbilo/nelíbilo se vám to?
Chcete zjistit
- jaké byly zkušenosti zákaznice s předchozími střihy, barvami, experimenty, produkty péče
- chcete vědět, jaké jsou skutečné zkušenosti zákaznice
Diagnóza vlasů zákaznice
Správná diagnóza vlasů klientky tvoří základ služby v salonu, ale i následné domácí péče.
- určete typ, délku a strukturu vlasů
- využijte test pružnosti a poréznosti vlasů
- analyzujte stav pokožky na hlavě
Péče na míru
Na základě všech informací, které vám zákaznice poskytla, předepište (ano, jako u lékaře) péči na míru. Každý produkt zákaznici ukažte, popište jí, co to je, a proč ho doporučujete.
Doporučte Fibre Clinix péči na míru na doma
Poté, co má zákaznice po kúře s Fibre Clinix v salonu krásné vlasy, ukažte a doporučte jí produkty na domácí péči, které přesně korespondují s produkty, které jste použili v salonu, a které vzešly z vašeho rozhovoru se zákaznicí. Takto předepsaná péče na doma pomůže zákaznicím udržet výsledky ze salonu až do další návštěvy salonu. Jinými slovy, vlasy zákaznice budou stále krásné. A to dělá reklamu vašemu salonu.
Více o Fibre Clinix ZDE
Chcete si rovnou vyhledat salon, kde si dopřejete služby péče o vlasy na míru a také produkty na míru vašim konkrétním vlasovým potřebám? Najděte si pomocí vyhledávače salonů nejbližší salon TADY.
Kontakty na naše obchodní zástupce ZDE