Péče o vlasy není jenom o tom, že se na vlasy zákaznice podíváte, pročešete je, projedete prsty. Péče o vlasy je také rozhovor se zákazníkem o tom, jak se o svoje vlasy stará doma, jaké používá produkty, jak si je češe, zda často sportuje apod. Pojďme se podívat na to, jak z rozhovoru se zákazníkem získat cenné informace, díky nimž mu pak lze poskytnout péči na míru.

Důvěra je to nejdůležitější ve vašem vztahu k zákazníkům. Zkuste se jich přátelským tónem zeptat na několik zásadních věcí, které vám pomohou, abyste pro ně vytvořili ideální zážitek z péče v salonu, tak jim dovedli navrhnout produkty na míru na domácí péči.

Ptejte se, nechte zákaznice mluvit a pozorně poslouchejte

Zde je několik otázek, který vám pomůžou lépe pochopit potřeby vašich zákaznic:

Otázka č. 1: Jak se doma staráte o svoje vlasy?

Chcete zjistit
  • jak často si zákaznice myje vlasy
  • jakými produkty si myje vlasy (šampon, kondicionér, maska)
  • jak a jestli si vlasy fénuje
  • jestli a jak často používá žehličku nebo kulmu na vlasy
  • jestli a jaké používá stylingové produkty
  • jestli často nosí vlasy vyčesané v culíku, drdolu, zasponkované, …

Co máte na svých vlasech rád/a?

Chcete zjistit
  • zda zákaznice raději nosí vlasy sepnuté nebo volně
  • zda má ráda vlasy zvlněné kulmou nebo vyžehlené do rovna
  • jakými stylingovými produkty si vlasy upravuje

Co jste se svými vlasy v minulosti dělali a líbilo/nelíbilo se vám to?

Chcete zjistit
  • jaké byly zkušenosti zákaznice s předchozími střihy, barvami, experimenty, produkty péče
  • chcete vědět, jaké jsou skutečné zkušenosti zákaznice

Diagnóza vlasů zákaznice

Správná diagnóza vlasů klientky tvoří základ služby v salonu, ale i následné domácí péče.

  • určete typ, délku a strukturu vlasů
  • využijte test pružnosti a poréznosti vlasů
  • analyzujte stav pokožky na hlavě

Péče na míru

Na základě všech informací, které vám zákaznice poskytla, předepište (ano, jako u lékaře) péči na míru. Každý produkt zákaznici ukažte, popište jí, co to je, a proč ho doporučujete.

 

Doporučte Fibre Clinix péči na míru na doma

Poté, co má zákaznice po kúře s Fibre Clinix v salonu krásné vlasy, ukažte a doporučte jí produkty na domácí péči, které přesně korespondují s produkty, které jste použili v salonu, a které vzešly z vašeho rozhovoru se zákaznicí. Takto předepsaná péče na doma pomůže zákaznicím udržet výsledky ze salonu až do další návštěvy salonu. Jinými slovy, vlasy zákaznice budou stále krásné. A to dělá reklamu vašemu salonu.

Více o Fibre Clinix ZDE

Chcete si rovnou vyhledat salon, kde si dopřejete služby péče o vlasy na míru a také produkty na míru vašim konkrétním vlasovým potřebám? Najděte si pomocí vyhledávače salonů nejbližší salon TADY.


Kontakty na naše obchodní zástupce ZDE


Kontaktní formulář

Osobní údaje poskytnuté v tomto formuláři bude společnost Henkel ČR, s r.o. se sídlem U průhonu 700/10, 170 00 Praha, Česká republika zpracovávat za účelem vyřízení vašeho dotazu. Bližší informace k prováděnému zpracování jsou uvedeny v Prohlášení o ochraně soukromí.